Difference between revisions of "Translations:Dobbly's Island/23/nl"

From How to: Dobbly
Jump to navigation Jump to search
(Created page with "Wanneer besloten is dat bijvoorbeeld de paarse speler gaat verplaatsen, dan kan deze speler aangeklikt worden. Op dat moment zoomt het spel in en wordt de paarse afstandsbediening zichtbaar. Alleen de paarse speler kan deze bedienen! Zet de stappen door de pijlen in te drukken, de route zal zichtbaar zijn door een zwarte lijn. Tevreden over de route voor de paarse speler? Druk dan op Bevestigen en de speler zal de route aflopen. Wanneer er aan het einde van de route een...")
 
(No difference)

Latest revision as of 23:14, 23 May 2022

Information about message (contribute)
This message has no documentation. If you know where or how this message is used, you can help other translators by adding documentation to this message.
Message definition (Dobbly's Island)
When it has been decided that the purple player, for example, will move, this player can be clicked. At that moment the game zooms in and the purple remote control becomes visible. Only the purple player can operate it! Move the steps by pressing the arrows, the route will be visible through a black line. Satisfied with the route for the purple player? Then press ''Confirm'' and the player will complete the route. If there is an action square at the end of the route, this action square will be played.
[[File:Screenshot 20211228-140705 Dobbly's Island.jpg|none|thumb|Figure 4: Navigation using the remote control]]
[[File:Screenshot 20211228-140723 Dobbly's Island.jpg|none|thumb|Figure 5: Navigation using the remote control]]

Wanneer besloten is dat bijvoorbeeld de paarse speler gaat verplaatsen, dan kan deze speler aangeklikt worden. Op dat moment zoomt het spel in en wordt de paarse afstandsbediening zichtbaar. Alleen de paarse speler kan deze bedienen! Zet de stappen door de pijlen in te drukken, de route zal zichtbaar zijn door een zwarte lijn. Tevreden over de route voor de paarse speler? Druk dan op Bevestigen en de speler zal de route aflopen. Wanneer er aan het einde van de route een actievakje is, zal dit actievakje gespeeld worden.

Figure 4: Navigation using the remote control
Figure 5: Navigation using the remote control